.

poniedziałek, 15 października 2012

Candy w Rózanym Wzgórzu..

Witajcie,
obiecałam, że pokażę Wam Małą Damę z Piękną Anieliną, którą udało mi się wygrać w Candy zorganizowanym przez Mikę z Różanego Wzgórza:)

Chciałabym, żeby doba się odrobinę wydłużyła...a zmęczenie odeszło w dal... to takie moje życzenie na dziś..

Poniżej Nasz Skarb z Anieliną i niespodziankowe, piękne kolczyki, które dostałam od Miki:)))

Mika Dziękujemy i Ja, i Maleńka:)




P.S. Na cześć mojego pierwszego Obserwatora Piecyka - HIIIIP HIIIIP HURAAAA!!!:)
Dzięki Piecyku:)
Mika!! Dziękuję jeszcze raz za wszystko i za obserwację również:)

Spokojnej Nocy:)
Ola

2 komentarze:

  1. Na zdrówko! cieszę się, że tyle radości sprawiły te drobiazgi Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ślicznej wygranej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń