.

poniedziałek, 18 maja 2015

...jutro...

   Od dwóch godzin siedzę i myślę jak zacząć...co napisać po tak długiej przerwie... ...jaki temat poruszyć?..napisać o filmie ostatnio obejrzanym...o książce...o wiośnie..?!...nie wiem...więc skupię się na moich ukochanych myślach pourywanych.......bo przecież najważniejsze, że jest wiosna..., że kolejny raz jest mi dane wąchać moje ukochane konwalie..., że jestem..., że oddycham.., że mam Kochającą Rodzinę, że dziś mam imieniny..., że mogłam upiec ciasto z rabarbarem, które uwielbiam..., że w pracy przyjęto mnie tak cudnie po przeszło miesięcznym zwolnieniu..., że sprawiłam dziś Córce radość..., że dostałam perfumy, których pewnie sama nie odważyłabym się sobie kupić, a myślę, że z nową mną będą dobrze współgrać..., że uśmiecham się chyba jeszcze więcej niż dotychczas,..że mogę pstrykać zdjęcia aparatem z duszą...że spełniło się kolejne moje marzenie.....że doceniam bardziej to co mam, że czuję się potrzebna...i w życiu, i w pracy..., że lubię moją pracę....że lubię muzykę...że spodobał mi się utwór "Jutro" zespołu LemON....:)...że MAM Przyjaciół, którzy powierzają mi swoje najskrytsze sekrety..., którzy prawdziwie cieszą się z moich sukcesów...., którym ufam i wiem, że skoczą za mną w ogień..., że często słyszę, że dobrze wychowuję moją Córkę...i, że coraz częściej w to wierzę....:)...., że pragnę w tym roku pojechać do Kraju Raju..., że dobrze się czuję we własnym ciele...., że nie tracę już czasu na ludzi, którzy nie są wobec mnie szczerzy..., że cieszę się z małych rzeczy..., że za miesiąc będę w ukochanym Sopocie...że Lenka już odlicza dni do wyjazdu nad morze....i, że wiem już, że też pokochała Sopot...i że skupię się teraz na jednym z ważniejszych aspektów mego życia...i że jest i będzie dobrze...musi być!....

Post dedykuję tym, których niepokoiła cisza:)...

śpijcie dobrze...:)


3 komentarze:

  1. Olu..., to wszystko to kwintesencja życia! Nie niedoścignione jutro tylko właśnie ten zapach konwalii dzisiaj, zatrzymywanie w kadrze aparatem chwil dzisiaj i przyjaciele dzisiaj. To ta chwila TERAZ. A najważniejsze jest to, że to WIDZISZ. (Ja też widzę takie rzeczy i kocham tę umiejętność).
    Najlepsze życzenia, Olu! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu i nie wróciłaś na dłużej? Ja ostatnio mam ciężki okres w życiu...i nawet nie zauważyłam, że byłaś tę chwilkę;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uściski przesyłam...
    Dobrze czytać...że było, jest i będzie dobrze, :):):)
    Mądrze to napisałaś...Prawdziwie...

    OdpowiedzUsuń