.

wtorek, 22 października 2013

Ence Pence


            Jakiś czas temu Iwonka z ona ma siłę napisała "dlaczego bez namysłu?" ......zajrzyjcie proszę do tej wyjątkowej Kobiety....:) znajdziecie tam informację o akcji organizowanej przez Ence Pence..- Chwała im za to!!! - pomoc dla Ośrodka Preadopcyjnego w Otwocku...



....zdaję sobie sprawę, że to zaledwie kropla w morzu potrzeb....ale jeśli dzięki mnie Ktoś dorzuci "cegiełkę"...to warto o tym napisać...
...dziś do nas dotarły....i sprawiły Nam ogromną radość:)


A dla ucha zostawiam Wam Kogoś Kogo odkryłam dzięki Trójce:)

 Agnes Obel-'The curse' 

Śpijcie dobrze:)

8 komentarzy:

  1. Wspaniała akcja i inicjatywa i w dodatku są takie ładniutkie:)))
    Olcia dobrego końca tygodnia, uściskuję mocno kochana, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuś, nie dość, że akcja cudna, to i bransoletki z dumą nosić będziemy:)
      Dzięki Kochana, ten tydzień jakiś wyjątkowo ciężki i marzę już o piątku!:)
      Buziaki:****

      Usuń
  2. Bardzo lubię tę piosenkę :)))
    Ach ta Trójka... Głównie dzięki niej poznaję piosenki, które mnie urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aluś, ta piosenka sprawia, że się zatrzymuję nawet jak jestem w pracy....
      Mam wrażenie, że Trójka ukształtowała mnie muzycznie...i jestem Jej za to wdzięczna...:)
      Ściskam Cię Kochana!:)

      Usuń
  3. ahh od razu weszłam na stronke ence pence! :)
    fajna akcja lubie takie! :)
    Moja droga jeszcze raz ci dziekuje za ciepłe słowa...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Le PetitKo bardzo się cieszę, że Cię zachęciłam:)
      Buziaczki:****

      Usuń
  4. Mam i ja :) :) :)
    Dumnie noszę i zerkam, czy ktos jeszcze

    OdpowiedzUsuń