.

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Książki dla Dzieci i dla Dorosłych

     Lenka jako maluszek nie lubiła słuchać bajek….potem miała tylko jedną ulubioną książkę z  wierszykami…książka jest pozbawiona okładki, bo Lenusia nie miała siły dźwigać tej ciężkiej książki, więc łapała za samą okładkę…niestety bidula tego nie przetrzymała….i postanowiła odpaść....ale sentyment do niej pozostał....:)

     Teraz chętnie słucha...i sama proponuje -poczytamy…?
Wyszukuję więc ciekawych pozycji….kilka podpatrzonych w Waszych Światach….i tak np. trafiła do nas Książka pt. „Pan Pierdziołka spadł ze stołka”…Mnóstwo wyliczanek, wierszyków z morałem..Cudna, polecam wszystkim, znajdziecie w niej wiele wyliczanek i rymowanek z naszego dzieciństwa, które gdzieś uciekły z głowy….kilka wierszyków Lenusia nauczyła się już w przedszkolu….:)…i jak zaczynam czytać, to reaguje …o tak mówimy z Panią w przedszkolu…:)
Świetna zabawa:)



Drugą Książką, która pochłonęła i mnie i Lenusię bez reszty to „Proszę mnie przytulić”…piękna mądra książka z "drugim dnem"….Kocham ją….może dlatego, że sama wierzę w magię przytulenia….i uśmiechu…często uśmiecham się do przypadkowo napotykanych Ludzi…:) ...i tego też pragnę nauczyć Lenę.......:)



Jeśli nie macie tej książki to kupcie koniecznie, z całego serca ją polecam…. To Książka, która sprawi przyjemność Dzieciom i Dorosłym…:)

Miłego ostatniego sierpniowego Tygodnia:)

P.S. Bardzo przepraszam, ale jestem zmuszona zablokować Anonimowe Komentarze, ilość przychodzących Spamów jest zatrważająca...i zapycha mi skrzynkę!...

11 komentarzy:

  1. Olu, wszyscy wiemy że czytanie ma magiczną, nieograniczoną wprost moc i bardzo rozwija wyobraźnię. Jak najwięcej książek dzieciom i dorosłym!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko to prawda, dlatego staram się przemycać Lence różne pozycje☺

      Usuń
  2. Pan Pierdziołka rozwalił mnie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj chyba przyniesie kolejną część☺ Buziaki Marzenko!:*

      Usuń
  3. I zapomniałam napisać, że to Wasze stopowe zdjęcie - cudne:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Proszę mnie przytulić" - zapisuję do poszukania :) Chyba z tej serii mamy "Wszystkich Was kocham najbardziej".

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz piękne książki dla dzieci pokazuje Iza z bloga :http://domowyzakatek.blogspot.com/.Myślę,że spodobałyby Ci sie jej propozycje a do tego jej blog jest wyjątkowy,piecze ze swoimi chłopakami słodkości,robi z nimi wiele prac plastycznych i jest kuźnią pomysłów.A do siebie nieśmiało zapraszam na candy z kulami CBL,bo przeczytałam u Ani,że chciałabyś je mieć:)Może sie uda i oczywiście może spodoba Ci sie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie strony. zajrzę na pewno!☺ u Ciebie byłam już i zaraz wracam znowu☺ będę się rozglądać😊 i bardzo dziękuję za zaproszenie na Candy.
      Lecę się zapisać:)
      Pozdrawiam!;)

      Usuń